woensdag 20 mei 2015

Even voorstellen


Aangezien mijn vorige blog niet meer 100% werkt, ga ik alles even overzetten ;) 

dit is het eerste berichtje:

ik ben saskia, mama van twee kleine schatten, vrouwke van een grotere schat. 
mijn ventje en ik zijn bijna 13 jaar samen, waarvan al eentje getrouwd :) 
ons zoontje Jesse is van juli 2011 en ons dochtertje Elin van april 2014. 

in sept 2012 werd ik gegrepen door het naaivirus, en sindsdien is het er niet beter op geworden... verslaafd aan stofjes uitkiezen, patroontjes zoeken of zelf proberen te tekenen en natuurlijk het "echte werk" - namelijk naaien. 

de zoveelste naaiblog - ik weet het - ik kan niet beloven dat deze veel anders gaat zijn, maar ik hoop jullie toch te inspireren zoals ik uit zoveel andere leuke blogs inspiratie haal voor unieke stuks te maken 

hierbij ook een fotoke van de twee zotte vogels in dit huishouden, en een fotoke van mijn man, jesse en mezelf op zijn 1e verjaardag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten