zondag 28 juni 2015

Tadah! part zoveel ;)

ik kocht een tijdje geleden 4 patroontjes van Tadah Patterns.
dit is de 3e die ik ervan uitprobeer. De Seaside playsuit.

op zich vind ik het wel schattig, maar misschien net iets TE..

als ik moet kiezen verkies ik zeker de andere 2 playsuits over deze ;)

het patroontje heeft vele verschillende mouwopties, allemaal wel voor meisjes. ik koos voor de fluttersleeves, en onderaan een sluiting met kamsnaps.

ik werkte de randen allemaal af met roze biais, zo op die manier ineens een tunnel vormde voor de rekkers. netjes en makkelijk.

het vierde patroontje zal nog even moeten wachten. dat begint pas vanaf m86 en elin past nog ruim in de 80.

de stof is een restje van een projectje van al enige tijd geleden. vraag me dus niet hoe het heet of waar het vandaan komt ;) (ik denk van bij bambiblauw)



Poseren kan ze al als de echte :p


sinds kort kan ze ook stappen, en doet dan ook niets anders meer.
wat hou ik van die krulletjes die eindelijk verschijnen :D




3 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Ziet er een schatje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is mega schattig met haar nieuwe outfitje ;) en ze lijkt trouwens op jou vind ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt. En die krullekes in haar haar vind ik zo schattig. Je hebt trouwens een volger bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen