zondag 19 juli 2015

Alice Apple

Ja! ik ben fan van de Finch Fabrics Paneeltjes!

ik heb er ondertussen al verscheidene in de stoffenkast liggen, netjes aan het wachten tot ik tijd heb voor hun projectje te starten.

die stofjes zijn zo zacht en zo mooi! moest mijn portomonee het toelaten lager ze er allemaal ;)

Dit specifieke paneeltje bestelde ik al lang voor het te koop was. ongeduldig als we waren :)
ik pre-orderde het bij Lela stof.
en hopla, vlak nadat zij de stofjes geleverd kreeg zat deze al in de bus :) goeie service noem ik dat.

ik keek en ik keek en ik keek.. wat zou ik er toch van maken. ik had vele patroontjes in gedachten, maar bij geen van allen kwam de mooie print tot zijn recht. Elin is ook nog zo klein..

het werd een slaapzakje, voor de zomer weliswaar, gevoerd met een sponsje uit de voorraad.
ik haalde mijn alomgebruikte Lua boven, en gebruikte voor deze x eens een gewone rits.

Ook stak ik Roze satijnen paspel tussen het voorpand en aan de hals en armsgaten. net dat ietsje meer dus.

der ligt nog een slaapzakje geknipt, met die zomerse dagen vind ik het toch fijner om wat vaker af te wisselen. maar das nog ni af ;)

Patroon: Lua - straightgrain
stof: Alice Apple Pastel van bij Lela stof









3 opmerkingen: