vrijdag 7 augustus 2015

Ishi meets Nuts for dinner

beetje vreemde stofkeuze voor een zomerkleedje?
ach ja, ik ben alle lapjes van 75cm aan het opwerken, binnenkort is dat te weinig voor een jurkje uit te krijgen. EN ik vind het eigenlijk nog lekker meevallen :p

wat valt er nog meer te zeggen over de Ishi - eigenlijk niets. ik denk dat de meeste bloggers hier het nodige al over gezegd hebben :)
Ik maakte de 1y voor mijn 15maander en de lengte en breedte zitten juist goed. :) echt zalig dat je zo niets moet aanpassen!



ik gebruikte een zichtbare groene rits (de enige in mijn gamma die paste van kleur) en zoomde aan de binnenzijde af met rode biais. 
ook uit deze restjes kreeg ik nog een pamperbroekje :)
ik deed voor een keer niet van *doorlopende print* vooral omdat ik beperkt zat in stof EN ik wou twee eekhoorns op de zakjes :)

dan laat ik nu de foto's voor zich spreken: ons madam had de gieter ontdekt, dus bij deze een fotoshoot met gieter.







en als afsluiter nog een zitje achterop de traktor van de broer :)


Patroon: Ishi van straight grain
stofjes: Nuts for dinner & Tiny Tiles Topaz  - Michael Miller. van bij Cas en Nina

1 opmerking: