maandag 24 augustus 2015

Julia - times 3

Het is toch al even geleden dat deze vanonder de machine rolde.
Laat ons zeggen begin april? Maar tevergeefs... nog veel te groot toen, daarna te warm..
tot er zich vorige week plots een serieus dipje in de temperatuur voordeed :)

Ideaal om Elin haar nieuwe trui eindelijk nekeer aan te doen.

Mijn allereerste Julia-ke (Compagny M) maakte ik uit restjes tricot van Lillestof.
Ik maakte er ook al een van haar allereerste pyamakes uit (vond spijtig genoeg geen aan foto)
In maatje 50/56!! zooo klein :)


Het was serieus puzzelen met de stof, want ik had toen maar van elks een half meterke gekocht.








Ik maakte er ook twee met korte mouwen.
Maar daar staat ze dus ECHT NIET mee... :(
ze vallen niet mooi. 
Kan ook aan de stof liggen, want ik gebruikte er twee kussensloopjes van de action voor ;) 
Misschien dat ik het nog wel eens probeer met tricotstof. want ik vind ze wel leuk op zich.





2 opmerkingen: