zondag 20 september 2015

Mini Me

Ik deed ook eens aan twinning. of hoe heet dat?

de dochter en ik in dezelfde outfit :) de mijne net ietsje anders omdat ik net te weining stof had.. en met een zak voor vanalles in weg te steken.

Twee x de Julia van Compagnie M. Voor Elin maakte ik die al meerdere malen, voor mezelf nog nooit.
ik maakte de 38 en die zit redelijk perfect :) terwijl ik meestal m40 heb.

ik maakte de truitjes en die verdwenen direct in het valiesje voor aan zee.
we trokken er EINDELIJK een keertje op uit met ons gevieren.
3 daagjes aan zee, het was heerlijk!

Over het patroon moet ik niet veel meer vertellen denk ik, buiten dat er zeker nog volgen voor mezelf!

de stof ligt al een tijdje in de kast en ik heb echt geen idee meer van wat, hoe en waar..
het is wel een kwalitatieve tricot. iets dikker en leuk om mee te werken.









1 opmerking:

  1. oh zo leuk! en die van jou is wel extra tof met die zijkant in een andere stof

    BeantwoordenVerwijderen