zondag 25 oktober 2015

matching Lotta's

Begin dit jaar maakte ik voor mezelf deze Lotta rok.

Enkele maanden geleden kon ik een couponneke op de kop tikken met dezelfde bloemekes :)
Deze is wel een echt katoentje, terwijl mijn rokje een heel soepel vallende stof is (geen idee hoe dat noemt..)

Het was net genoeg voor een Lotta rokje voor Elin. Ik voerde het geheel met een turkoize satijn-katoentje en gebruikte kamsnaps voor op de zakjes, ik vond nergens een knoopje naar mijn zin, en deze passen perfect van kleur bij de bloemen op de rok.



Ik maakte weer de 1Y voor mijn 18maandertje, het zal nog wel even meegaan. Er is nog serieus wat plaats op de taille en de lengte is ook wat aan de lange kant.

Ik laat het maar zo, ze groeien toch al snel genoeg.




Ons madammeke had het nogal druk. geen seconde stilstaan voor de foto's...
Zelfs even op de foto met mama zat er niet in. (of toch niet deftig)



Ik vind het wel fijn :) vooral omdat de rokjes net niet hetzelfde zijn.




Ik heb ook nog hetzelfde stofje met roze bloemen... dat laat ik nog maar even liggen tot het rokje te klein is ;)



3 opmerkingen: