zondag 1 november 2015

Nog meer slaapgerief :)

Als ik in de kleerkasten van mijn kids kijk, dan denk ik steeds: eigenlijk hebben ze echt wel genoeg...
Behalve dan slaapgerief.

Dus haalde ik wat leuke tricotjes uit de kast en nam ze mee op naaiweekend, samen met mijn nieuwste zoon - Wolf van Zonen09 :)

4 vd 5 raakte klaar op weekend, de 5e werd thuis afgewerkt.

en er liggen er nog 3 klaar voor te knippen voor Jesse. sommige tricotjes vind ik echt te kinderachtig geworden voor mijn 4 jarige. maar voor pyamatjes kan dat er nog door :)

Patroontje: Wolf van zonen09.
ik maakte weer zoals hier, de 116 gewoon voor Jesse en de 92 small voor Elin.

Ik stak overal rekbare paspel tussen, nu zonder foutjes :p

ik vind ze zelf geweldig, wat een superpatroon!!

de stofjes zijn een verzameling van her en der, en liggen al een tijdje in de kast te wachten. geen idee hoe ze heten en vanwaar ze komen...




<3 Cuties












4 opmerkingen: