zondag 31 januari 2016

Een twijfelgevalletje

Van de stof die ik voor dit jurkje gebruikte had ik nog een grote lap over.

Ik besloot toen al om er een hemdje voor Jesse van te maken indien ik een toffe bijpassende stof vond.
die vond ik :) bij Den Depot in Heist od Berg.

Ik was mijn lapje vogeltjesstof wel vergeten, maar ze hadden deze stof gewoon nog liggen ook :) dus kon ik perfect zien of het paste.

Het werd de Theo (natuurlijk) van Zonen09, met wat tralalakes...

Zo sneed ik het voorpand (noodgedwongen) door op de lijn van het beleg. En ik stak er een rode paspel tussen.




  Bij het achterpand stak ik ook rode paspel tussen onder en bovenpand.


de machetjes lukte deze keer ook veel beter.


Alleen... ik ben er niet 100% van overtuigd... 
En het ergste van al is dat ik bij het opruimen van de stoffenkast NOG een meter van deze stof vond!!
die streepjesstof had dus helemaal niet gemoeten... toeme toch.

Maar kom, de kids zijn in hun nopjes met hun matching outfits ;)




Ik vond bij het opruimen van het bureaublad op de computer nog twee niet-geblogde pareltjes:
ook Theokes :)


Het Dino hemd is hier een item dat de kast niet ziet. Echt zijn lievelingshemdje.
De raketjes maakte ik voor een vriendin haar zoontje.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten