zaterdag 16 april 2016

Hibernis in glittersweater.

Hibernis is een nieuw (denk ik toch) patroontje van Solifantjes.
Ik zag er een tof truitje voor Elin in. Dus werd het aangekocht.

Ik koos een zachtroze glittersweater in combinatie met een stukje uit een kei schoon tricotke.

Aangezien ik de print van de tricot niet wou doorknippen, legde ik de zijpandjes aan de stofvouw.
Enige nadeel is dat je dan maar 1 zakdeel kan maken. Maar dat verkoos ik boven dat leuk fietsmadammeke door te knippen.

Met dit patroon kan je zoveel variaties maken. Er komen er zeker nog!
Ik maakte trouwens de 86, versmald naar een 80. Past perfect.



Ik koos voor de versie met kolkraagje. Dat ligt hier nog niet in de kast. 
Hier zie je fietsmadammeke 1 dat komt piepen.


En hier fietsmadammeke 2. Megacute met dat konijntje in de fietsmand toch?


de trampoline is hier al lang een groot succes, zeker nu de kleinste er zelf op en af kan.
(heb de afrijzer ernaast gezet ;) )



deze foto vind ik te schattig.

Stofjes: 
Zachtroze glittersweater van bij Lelastof
Tricot: Fahrrad - Schmetterling van bij kersepitje (vrij vertaald: fiets - vlinder. beetje een stomme naam voor zulke leuke stof toch?) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten