vrijdag 19 augustus 2016

Een Tulip in zomerzwaantjes

Een nieuw jurkje in een O zo bekend stofje :)


Twee dames waar ik al een hele tijd naar opkijk, vooral op vlak van inspiratie en creativiteit staken hun koppen bij elkaar en creƫerden een pracht van een jurkjespatroon! De tulip dress en top.

Het kwam uit, ik kocht het aan en nog geen 5min later stond ik al met mijn usbke in de copyshop. 
het nadeel van geen printer in huis te hebben... Maar chanske dat die copyshop eigenlijk ons gazettewinkelke is dat bijna altijd open is! 

Vanaf de dag dat we hier kwamen wonen sta ik er steeds versteld van wat je daar eigenlijk allemaal kan doen en laten (postpunt, kialapunt, gazettewinkel, copycenter, droogkuis, videotheek, foto's afprinten, nummerplaten voor de wagen, ... alles kan daar gewoon!)

Thuis zette ik de kids aan tafel met de plasticine en ging zelf aan het knippen en plakken.
De stof uit de kast kiezen duurde nog het langst van al... tot mijn oog op die prachtige zwaantjes van de melkbrigade en bambiblauw viel. in combinatie met felgroene paspel zou dat goed uitkomen dacht ik :)

Ik nam de 86 als breedte en verlengde tot een 92. Elin is al wel 2 van april, maar een smalleke en niet echt zo een grote denk ik.
De jurk werd nog juist vlug gepast, want ik gokte de maat (oepsie) en paste perfect!!, en hij ging mee in de weekendtas naar zee. 


De handleiding is makkelijk te volgen, maar ik had eigenlijk niets anders verwacht ;)
Er zullen er zeker nog volgen voor volgende zomer, want ik vrees dat deze bijna ten einde loopt..


Zo een mooi jurkje verdient een onverwachte zoen van grote broer <3


En het is alvast springkasteel en strand-proef bevonden. :))

We hadden wel dikke chanse met het weer aan zee en hebben een stralend weekend gehad. 
De files heen EN terug waren dan weer een dik minpunt... 


Stof: Zomerzwanen klein - bambiblauw ism de melkbrigade
patroon: Tulip dress en top - kaatjenaaisels ism with love by Eva





2 opmerkingen:

  1. Oh, kijk nu, hoe lief! De zomerzwanen lenen zich perfect voor Tulip; dit is al de derde en ik vind ze allemaal even mooi. Dankjewel voor je fijne post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! Dank je wel voor de lieve blogpost

    BeantwoordenVerwijderen