zaterdag 15 oktober 2016

Dikke truienweer

Ik hou van die zonnige herfstdagen. Waarop je eropuit kan trekken, of gewoon lekker buitenspelen, met alleen een dikke warme trui.



Jesse had dringend wat truien nodig.. die kinderen hier groeien aan de lopende centimeter! 

Ik koos voor de 1e maal de Semper Sweater van Sofilantjes, al een hele tijd in mijn bezit, maar nog niet gemaakt. 

Awel, ik ben fan! door dat tussenstuk onder de oksels en de zakjes kan je zoveel verschillende mogelijkheden maken.

De eerste die ik maakte was niet zonder moeilijkheden. Ik denk dat ik echt nog niet goed wakker was...
Ik knipte het tussenstuk te kort (vraag me niet hoe ik dat flikte) naaide de zakjes binnenstebuiten erop, deed uiteindelijk de kol terug los omdat de pinguïns anders ondersteboven stonden en zette hem er dan maar andersom op. Wat uiteindelijk leuker uitkomt dan ik verwachte ;)

Haha, wat een snel klaar projectje moest worden, werd er toch eentje van redelijk langen draad. Chans dat we met ons eigen af en toe ook eens kunnen lachen. 



Stof: 
Pignuins van Andrea Lauren (weet niet meer waar ik die haalde)
Grafisch zwart-wit van bij Stoffenelf

De 2e zat allegeluk op 15min in elkaar, OEF :)) 

Aangezien Jesse niet echt een fan is van kapjes, deed ik hier maar een gewone halsboord. Meneertje wou hem al niet meer uit ;)







Stof: 
Arends Petrol  van bij Madeline de stoffenmadam
met als tussenstukjes restjes van een oude trui van de papa. ;)





1 opmerking:

  1. ik vind het prachtig!
    Mijn zoon zou deze trui ook onmiddellijk kiezen en willen aantrekken

    BeantwoordenVerwijderen