woensdag 23 augustus 2017

100% Copy Paste

Twee jaar geleden maakte ik voor Elin deze jurk. Verliefd was ik erop, meer dan dat zelfs.

Toen het jurkje aan de kleine kant werd, bestelde ik in een opwelling diezelfde stof. Want afscheid nemen kon ik niet ;)

twee zomers achter elkaar hetzelfde jurkje is misschien teveel van het goede, en dus nu kon ik eindelijk mijn lievelingsjurkje nog eens maken.

Ik veranderde echt niets, een 100% copy paste.


En die kleine meid, die staat er nog steeds even prachtig mee (al zeg ik dat snel even zelf).


Over het patroon - Jaanu van straightgrain, kan ik eigenlijk niets meer vertellen toch? Steeds tover je daarmee een prachtig jurkje van onder de machine.


Ik zocht eigenlijk een bloemenweide voor de foto's, maar ik heb moeten settelen met een stukje speelbos ;) even leuk toch? en een pak minder warm onder de boompjes in ieder geval.


Spijtig dat ik de stof nu niet meer kan bijstellen :p want ik had het zo even snel gedaan.



Patroon: Jaanu - Norah versie - Straightgrain & Twee emmerkes water.
Stof: Paneel Korenbloemen - Bambiblauw



5 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi! Sommige stoffen zouden ze eeuwig moeten produceren, ik heb ook zo enkele favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kleuren staan haar dan ook echt geweldig. Geen wonder dat je van copy-paste deed. Waw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste foto <3 Prachtig jurkje! Ik maakte met die stof ook een communiejurkje en de feesteling stond er even prachtig mee. Dringend te bloggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is ie! Ik heb hier gelukkig nog 2 paneeltjes van liggen. Zo verliefd ben ik op die stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. blijft prachtig idd en ik maakte deze week ook mijn allereerste jaanu (nog te bloggen) :)

    BeantwoordenVerwijderen