dinsdag 2 januari 2018

Twinning met aapjes

Deze zomer ergens al, maakte ik voor Jesse een schoon hemdeke met gorilla's.

Het enige dat uit Elin hare mond kwam als Jesse dat aanhad: mama!! ik wil ook graag zo een aapjes!

En aangezien ik eigenlijk nog wel stof genoeg had dacht ik, waarom ook niet..
Dan kwam dat stofje samen met de combistof op de "nog te knippen-hoop". Zo heb ik een hele berg met stofjes op een stapeltje met het patroon ertussen :p

Ideekes moet je uitvoeren als ze rijp zijn, soms is tijdgebrek zo een doodsteker dat ik een geknipt stofje bijna niet meer kan gebruiken door die snelgroeiers hoer in huis. Dus geen geknipte stapel meer, maar een te-knippen stapel :D


Dus het kind kreeg - net binnen de valreep van 2017 - nog een apenjurkje.

Het werd de Ishi van Straightgrain, ik had van die mooie groene combi stof liggen, en door de smalle panden hou ik nog voldoende apenstof over voor nog een projectje ;)


Content! dat waren ze zeker :)

Bij beide gebruikte ik VEEL groene paspel. Bij Jesse in de zijnaad en rugpas. Bij Elin in alle zijnaden en zakdelen.


We gingen op uitstap naar Planckendael, en hadden veel foto-plezier in de Aziatische serre. Lekker warm :)

Of toch ik en Jesse hadden er plezier in,... Elin had niet zo. Haha! Maar na de belofte van enkele niknakken (yuup, omkoperij werkt echt!) kwam het lachje toch tevoorschijn.


Het zijn echt teveel leuke foto's... en ik selecteerde al zo kieskeurig..
maar kom, bij deze laat ik dus even een foto bomb op jullie los.







Patroon:
Hemdje: Theo - Zonen 09 met rits ipv knopenpad
Jurkje: Ishi - Straightgrain

Stof: Gorillastof van een Amerikaanse site. ik bestelde ze samen met deze stof.
Ze heet Out of Afrika van Elizabeth Studio's








1 opmerking: