dinsdag 13 maart 2018

Virtuele Kettingbrief: Toon me je naaiplek.

En toen werd ik door Inge - van S2live uitgedaagd om mijn naaiplekje te delen...

Nu..., zoals het erbij ligt..., zonder opruimen...
Het level zoals het is noemen ze dat dan.

Ik noem dat eerder: "De potdorie had dat nu niet eergisteren kunnen zijn toen alles net opgeruimd aan de kant lag uitdaging" :p

Maar eerlijk is eerlijk, hierbij de foto's zoals het is.


Davina, de starter van de kettingbrief, vroeg ook om telkens wat uitleg bij de foto te geven. 

Op deze foto kan je zien dat ik midden in mijn naaiwerk ben gestopt.. kinderen he...
Ik ben een Foliis vestje en jurkje aan het maken -> een lekker veelzijdig patroontje van Sofilantjes waar je alle kanten mee opkan.

In de potjes bovenop de kast zitten allemaal lintjes, en restjes paspel en biais. En bovenop de andere kast zie een glimp van mijn knapsnapsverzameling :p

Op mijn stoel ligt een fris gewassen - net geleverd stofje - van Bloome Copenhagen :) Met tiranosaurussen - megacool gewoon!
Dat moet nog in de stoffenkast geraken.


Onder mijn naaitafel is het redelijk pluisvrij - maak u geen illusies - dat komt alleen omdat ik vorige week alles aan de kant heb moeten schuiven voor die kabelgoot die u boven de plint ziet ;)

Het schuivenrekje zit vol met ritsjes, vilt, flockfolie, en knijptangen. In alle kleuren-vormen en maten

De twee bakjes zijn gevuld met paspel en mijn geknipte projectjes :)



Dit is de befaamde stoffenkast :D ik wordt altijd blij als ik daarin zie..

De nicky velours en voeringstofjes liggen in een bak in de opbergkast. Daar heb ik hier geen plaats voor..



En een van de lades van de bureau. 
De andere vergat ik blijkbaar te fotograferen. Daar zit de biais in. ;)


Zo, nu hebben jullie mijn naaiplekje eens kunnen bekijken en geef ik graag de fakkel door.

Aan Silke van Spoetniksels en Marjolein van Flafinko.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten